Saturday, December 01, 2012

two best nights

Poslední dva předvíkendové dny byly úžasné...Přišel dlouho očekáváný koncert The Rasmus, na který jsem sušila doma lístky už přes dva měsíce a strašně jsem se na něj těšila jak si to s Nell a Kubíkem užijeme a taky že užili. Sice celkem asi 6 hodinové stání a čekání na koncert bylo únavné, ale stálo to za to a nejradši bych si koncert opakovala stále dokola a dokola...ach další z mých "malých" snů vidět Lauriho naživo splněno...ještě tak mít s ním fotku a můžu v klidu na duši umřít. Tak třeba na nějakém dalším koncertě...Když jsem včera jela autem kolem MeetFactory, kde proběhl The Rasmus koncert, padla na mě děsná nostalgie, že před méně než 24 hodinama jsme tam skákali a užívali si to, ale ta mě vzápětí díky Kátě a Adélce přešla...bláznivé to holky, dokáží zahnat jekékoliv chmury. Pak už nás čekalo jen páteční popíjení s pár lidma z práce a naším úžasným panem Vedoucím a pak taky lehce trénování fotbálku s Hráškem na Vánoční večírek, kdy asi dostaneme na prdel a taky trocha toho bowlingu...zakončení dvou předvíkendových dnů nemohlo být o nic hezčí, než s Tomem procházet noční Prahou a vychutnávat si skoro první letošní pražský sníh ..


1 comment: