Monday, December 03, 2012

somewhere in the middle of confusion

 
Poslední dobou mám zase strašnou chuť začít blogovat...nevím proč. Ale "neradujte" se předčasně, protože tyhle choutky mě můžou opustit stejně rychle jako přišly...

Stále se tak nějak zpamatovávám z předvíkendových dvou perfektních dnů a ačkoliv to nerada přiznávám celkem už jsem se po třech dnech volna těšila do práce...och ano čtete správně, jsem magor, kdo by se do toho cvok house těšil..?? Ale zároveň jsem se trochu bála, protože mě čekala, první odpolední směna, kterou už jsem měla vést samostatně. A sakra!! A ačkoliv jsem si šla povinnosti řešit dokonce půl hodiny před tím než se správně chodí, tak jsem si myslela, jak to krásně všechno stihnu a ještě chytnu poslední metro domů. Joo to bych nebyla já, abych nezačala zmatkovat, blbě nenaměnila peníze v trezoru, kde mi následně chybělo asi 1000...a když už jsem byla tak v prdeli, že jsem se chystala vyběhnout k bankomatu a tu zasranou 1000 tam dát ze svého, ještě mě napadlo přepočítat vrchní trezor, kde naštěstí ty peníze byly...no a aby toho nebylo málo, tak jsem udělala další "průser", když jsem odvedla stravenky s penězma do strezoru. Shit!! A zrovna dneska odcházely peníze do banky a s něma i ty stravenky. Nakonec je nám prý vrátí...uff!! Tohle se může stát fakt jen mě. Nakonec jsem končila "jenom" dvě hodiny po officiálním ukončení směny a byla jsem tam "jenom" o hodinu dýl, než jsem měla původně v plánu. Domů jsem zasranými nočmíni (nedělními/pondělními) linkami dojela asi před druhou ráno, celou noc se mi zdálo o odvádění stravenek a ráno mě probudil telefon z práce, jak že to bylo s těma stravenkama...stravenky jsou ZLO!!

Už mám zaplacené dva vánoční dárky, vybraný dárek pro ségru, promyšlený dárek pro jednoho bráchu a zbývá už vymyslet asi jen dva další dárky...taky jsem si dneska chtěla objednat jedno dvd jako dárek pro mě, ale než jsem se k tomu stihla rozhoupat, tak limitovaná edice byla rozebrána!! WHY?? A to jich o víkendu měli ještě plno...snad je pak někdo bude prodávat na eBay nebo někde...tak si koupím aspoň ten svetr, který je asi 2x dražší, než to dvd...a zítra jdu vybírat kostým. Je načase, když za týden je párty. Tak třeba něco vyberu a snad i dorazím...

2 comments:

  1. :D:D zmatkař jako já, uplně se tam vidím místo tebe :D

    ReplyDelete
  2. Ta písnička je úžasná :) moc hezký článek někdy se v tom vidím :D

    Prosím o vyplnění mého testu, předem děkuji :)

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    ReplyDelete