Tuesday, December 04, 2012

It´s not a bad life..

it´s just a bad day..Tak tímhle se uklidňuji celý den, zatímco se psychicky rozkládám. Moje "dieta" kterou jsem si naordinovala alespoň do doby večírku abych v nějakých šatech vypadala aspoň trochu normálně a ne jako bečka, šla dnes totálně do kytek (a to se mi ji i celkem dařilo dodržovat), když už jsem se odpoledne neudržela a z nervů sežrala poslední 4 višňové pralinky...

V neděli jsem v práci posrala co se dalo a taky jsem za to dneska po příchodu dostala od pana Vedoucího pěknou čočku...snažit se asi nestačí. Jsem z nadcházejících 3 dnů pěkně na prášky a fakt nevím proč?? Vždyť je to jen (blbej) kurz...už aby byl pátek a bylo to všechno za mnou ať už to dopadne jak to dopadne. Pak si odbydu pracovní večírek, kde budu komplení kurva i s oblečením (už se to o mě nebude v práci jenom říkat) a pak "hurá"domů...

Je to divné, když teď poslední dobou nejsem vůbec v práci, blbej prosinec, proč jen tam musí být tolik svátků a mi tím pádem máme potom tolik volna...chybí mi Humbert a ty naše narážkové a laškovné rozhovory...


1 comment: