Saturday, December 15, 2012

oáza klidu

mám za sebou konečně kurz, úspěšně absolvovaný, i když ne procentuálně hodnocený, tak hodně, jak jsem měla sama na sebe nároky, ale zase na druhou stranu mám to...taktéž máme za sebou tématický vánoční večírek, kterého jsem se na popud ostatních nakonec přeje jen účastnila, i kostým jsem měla půjčený, ale nakonec jsem hodinu před odchodem z domu dostala nápad na jiný kostým a využila jsem k tomu své nové koupené úžasné, avšak drahé šaty, takže když už stály tolik, tak mi přece nebudou viset ve skříni na věšáku a vytáhla jsem je provětrat...vánoční večírek byl úžasný. I slovo úžasný, tohle vystihuje celkem nedostatečně a jestli mi neveříte, tak i dokonce já, ano já, která tohle jinak normálně nedělám, normálně jsem tančila na parketu, ti co mě znají, tak ví, že diskotéky a podobné taneční akce tohoto typu nevyhledávám...asi po třech hodinách spánku po vánočním večírku, jsem sedla na vlak směr severní morava a jela na pár dní před vánocema domů. Ani nevím jak těch pár dní uběhlo, mám pocit jako bych doma vůbec nebyla. Maximálně jsem si je užívala a nedělala skoro nic, kromě pár návštěv a sezení s pár přáteli...abnormálně rychle ten týden a půl utekl a zítra opět po týdnu do práce...


momentálně totálně ujíždím na téhle písničce a této verzi, takže mě omluvte...

1 comment:

  1. Tak a je z tebe paní managerka jo? No teeeda, gratuluji :)

    ReplyDelete