Friday, December 23, 2011

war and chaos deep inside of me (Dear Mr.President!!)

Takže jsem dospěla k názoru, že bych se vám mohla opět ozvat...
Po procestovaném minulém víkendu, kdy jsem se v sobotu nostalgicky loučila s prázdným domem, sledovala jej ve zpětném zrcátku dokud nezmizel v zatáčce, po poslední procházce Londýnskýma ulicema, po poslední horké čokoládě, mě čekala skoro 24 hodinová cesta autobusem. Naštěstí vedle mě neseděl tlustý, starý, smradlavý pán, jak mě ostatní strašili. Ba právě naopak...
Říkala jsem si, že si tyhle Vánoce narozdíl od těch loňských užiju, když loni nebyla nálada na oslavování. Ale už od soboty mám divnou náladu, která se po příjezdu a hlavně od pondělka stále propadá níž a níž, i kvůli úmrtí Pana Prezidenta...Tady u nás (i ve městě) se za posledních 9 měsíců naprosto nic nezměnilo..Spíš, jak kdyby se všechno vrátilo ještě v čase o 10 let zpět. Je to deprimující!!
Něco se ve mě pere. Mám v sobě strašnej zmatek..
Byla jsem ráda, že už jsem v Lodnýně nakoupila všechny dárky, už je jenom zabalím a budu mít klid. Jenomže dárky co měl koupit brácha, tak koupil sotva hrst, takže to zbylo všechno na mě. Opět. Do toho jsem ještě pekla, lítala všude možně po obchodech a sháněla poslední dárky, zdobila napečené perníčky, vymýšlela štědrovečerní snídani, balila dárky a dala se do domácí výroby humusu...Lidí všude plno, z parkoviště u Tesca mi včera a dneska trvalo snad půl hodiny než jsem si vystála frontu na semaforech...hrůza děs, už se těším až tohle šílenství skončí a já odtud opět vypadnu...Kam?? To sama netuším...

A nezapomeňte: PRAVDA A LÁSKA ZVÍTĚZÍ NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ!
Protože vím, jaké to je být v kůži pozůstalého, tak mě tohle celkem bere a občas nemám daleko k pláči...
A to video mě odrovnalo úplně.

1 comment:

  1. Tak to jsi teda měla rozlítané Vánoce, místo toho, aby jsi měla doma pohodu.. Tak Ti dneska přeji Šťastné a Veselé Vánoce!! :*

    ReplyDelete