Friday, December 16, 2011

last day, first snow...

Mám před sebou posledních pár hodin tady v božském a mnou milujícím Londýně. Nebudu se znovu opakovat jak mi bude chybět, protože bude a slovy nejde vyjádřit jak moc.
Mám za sebou poslední pracovní den (teď už jen páruju ponožky a vyvěsím prádlo), poslední uvařenou večeři, sbalené skoro všechny věci a ty co ještě nemám, tak jsem zvědavá kam narvu. A taky mám za sebou první letošní sníh a vůbec první sníh tady v Londýně, protože když jsem v březnu přijela, tak už tady žádnej nebyl. Ale aby jste si nemysleli, to co ráno napadalo, tak jakmile dopadlo na zem roztálo, ale i tak...PRVNÍ SNÍH!!! A před sebou...?? Poslední noc v tomhle domě, snídani, a prostě všechno...zítra po poledni už jen se sentimentální náladou pouze naposledy otočím a vyhlédnu na tento dům z okna auta a pravděpodobně už jej nikdy neuvidím...ale nebuďme sentimentální až tak moc...Těším se domů na Vánoce, na mého pejsáčka, kterého rozmačkám k smrti, na řízení auta, a zamozřejmě na Nellouška a Twinky :)
Taky mám v záloze plno plánů co dělat teď. Sama nevím jak se to bude vyvíjet a tak nechci dopředu nic moc prozrazovat abych něco z toho nezakřikla...jedno vám ale prozradit můžu a to jest to, že ve svém rodném městě nemám po příjezdu v plánu zdržovat se moc dlouho :)
Tohle je můj poslední post z Londýna (skoro půl roku po založení tohoto blogu) teď mám před sebou dva dny cestování a pak minimálně dva týdny lenošení, užívání si pejsáčka a párty s přáteli...STAY TUNED ON TWITTER!!

Vyhrabala jsem starou fotku, focenou tak cca 2 měsíce zpět na Canary Wharf a strašně se mi líbí...asi proto, že tam nejsem pořádně vidět (jsem ta vlevo)

5 comments:

  1. neboj opäť sa tam vrátiš keď nie hneď raz určite ...

    ReplyDelete
  2. První část tohoto článku byla totálně sentimentální a depresivní, takže si neumím představit, jak to cítíš ty, když to takové je i pro mě, která o tom všem jen čte :(
    Ale hned potom jsem tam byla já a králíček a moc dobře jsem si vzpoměla, že se už za 11 dní uvidíme!!!!! :*

    ReplyDelete
  3. Gratuluji k Tvému návratu do Česka:-) Tak už doma?Vítám tě..:-) Něco málo jsem pochytil z tvého článku i na facebooku tak doufám že tu nepíšu nesmysly a opravdu už doma jsi.:-)Doufám že cesta byla bez problémů a nepříjemností..

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Už čtyři dny doma a my nevime nic noveho =(

    ReplyDelete
  5. Alli i já Tobě a Tvé rodině přeji krásné prožití svátků vánočních a nádherného nezapomenutelného Silvestra s kladným vstupem do Nového roku...

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete