Friday, December 16, 2011

Christmas random photos

Upřímně...?? Tyhle fotky už se tady snažím nahrát skoro dva týdny. Vždycky se mi načte 1-2 a pak se mi to zasekne, takže pomaloučku polehoučku...za tu dobu jsem stihla nafotit plno dalších fotek, takže je jich tu trochu víc, než jsem původně před dvěma týdny plánovala...

Zbožňuju tyhle cornflakes with red berries...ještě je to takové Vánoční díky té barvě
dárečky, dárečky, dárečky...
Ach, snad jeden z mých nejoblíbenějších filmů...a už tak trochu Vánoční klasika u mě!!!

Jak už jsem se zmiňovala v předešlém postu, i já dostala adventní kalendář...a víte co je nejlepší?? Má 25 okýnek, protože tady rozbalují dárky až 25.12. ráno :D
Stromeček ještě nebyl pořádně nazdobený a teď už pod ním leží i kupa dárků
S baňkama jsem si hrála asi dva večery, než jsem je všechny navlíkla na ty zlaté šňůrky
Teď před svátkama můžete na takovéhle autobusy a muzikanty narazit na Oxford Street každých pár metrů. A od té doby co uzavřeli i silnici na Oxford Street už se tam dá i normálně chodit :D
No a k následujícím fotkám už ani není potřeba komentář...Většina focena na Oxford Street a poblíž.
Snad už jen, MILUJU (PŘEDVÁNOČNÍ) LONDÝN!!!
Z původně nepovedené fotky se stala má nejoblíbenější...protože ty světýlka vypadají jak malá srdíčka ♥


4 comments:

  1. Úžsné, miluji vánoční výzdobu a plno krásných světýlek :)
    Ty korflejky mamka taky kupuje, ale ještě v nich jsou i kousky čokolády, takže to sušené ovoce vždy vyrýpu a sním jen tu čokoládu a kornflejky :D

    ReplyDelete
  2. rozkosne fotky!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete