Tuesday, December 27, 2011

after Christmas

Tak jak jste si užili Vánoční svátky? Já co se týče dárků, tak jsem spokojená, ale co se týče rodinné pohody a hlavně mé nálady, už to tak slavné nebylo. Mnohem víc mě bavilo sledovat ostatní, jak rozbalují mé dárky, než samotné rozbalovaní dárků mých...taky jsem se na Štědrý den probudila a zjistila nemilou zprávu, ale co se divím, že se bude vždy a vše točit a záviset na mě?? Holka probuď se!!!
Dva dny před Vánocema jsem měla sraz s těma mýma dvěma kočkama. Bylo to super, sejít se v naší sestavě, opět po roce, pokecat co nového, a vypít moře koktejlů...škoda, že jsme každá rozprášená v jiném městě. Chybí mi tyhle naše víkendové seance :(
Na Boží hod, jsme jeli k taťově rodině. Malej prcek za ten rok co jsem ho neviděla neskutečně vyrosl, už i krásně mluví, je srandovní a absolutně ho zbožňuju, i když pomalu neví, jak se jmenuju :D Ale je to moje zlato!! Taky chci takového prcka :(
Dneska jsme byli na návštěvě za prarodiči, jela jsem sama autem, jen s bráchou a bylo to super, i když si brácha stěžoval, že jedu pomalu (jela jsem podle předpisů)... Babička má nového psa. Asi půl roku, ale pro mě je novej, je to taková nevydažená Shi-Tzu (křížená kdo ví s čím) ale je naprosto kouzelná!!

Cukroví moc nejím, ale prostě jsem musela upéct perníčky...i nazdobit se mi povedly krásně :)

Náš stromeček, i když trochu blbá kvalita a nemohli jsme najít světýlka, co máme každej rok, tak jsem tam naházeli jiné :))
babiččin "nový" pejsek Bessinka :) Ona je prostě úžasná!!!


1 comment:

  1. Perníčky vypadají krásně i nenazdobené :)
    Babičči nevydařený pejsek je fakt srandovní :D

    ReplyDelete