Wednesday, September 26, 2012

coffee addict

Nevím, jestli někomu přijde označení ve smyslu "Ty máš fakt špičaté uši" jako kompliment a už mi opravdu nepřijde směšné, když se k tomu navádějí i ostatní lidé a nepřijde mi to jako zajímavé téma abychom to řešili dva dny but I don't give a fuck a nedokážu se na Davea zlobit, to bych si pak z koho neměla dělat srandu a koho si dobírat a to už by po ránu v práci nebyla vůbec žádná zábava...dneska jsem byla v práci skoro 14 hodin...a nakonec to nebylo až tak strašný, jak jsem se obávala. Posledních pár dní jsem toho nenaspala víc jak 4 hodinny denně a jsem zvědavá, jak dlouho tohle moje tempo vydržím...právě jsem sjela snad celou diskografii SUM41 a přesedlala na 30STM, dopuju se kávou a nechce se mi spát...člověk, který vymyslel a vypěstoval první kávové zrnko byl podle mě génius!!


1 comment:

  1. Vždycky ze začátku směny mi přišlo, že mám strašně moc hodin před sebou.. ale ke konci mi občas ani nevadilo, že mě poprosili abych tam byla ještě o 2hodiny dýl.. to už si nějak člověk na to pracovní tempo zvykne a prostě jede.. Ale spát by jsi aspoň měla, jinak to s tebou někde sekne..

    Joo školka, kde jsou ty časy :))

    ReplyDelete