Sunday, January 22, 2012

nothing interesting happens

Chtěla bych ríct, že si to tu užívám a proto ani nemám čas sem cokoliv psát, ale opak je pravdou. Za poslední měsíc se v mém životě neděje vůbec nic zajímavého a všechno je to až moc podobné loňskému lednu...koupila jsem si tepláky a zjistila, že je to to nejlepší oblečení na světě a asi už nebudu chodit v ničem jiném. Taky jsem si konečně tento týden užila vymodleného sněhu, který jsem první dva dny uklízela jak pominutá až si z toho natáhla záda, takže zbytek týdne jsem jen sledovala tající sníh z okna bytu s nataženým zádovým svalem. Ale mezitím jsem stihla navštívit úžasné zasněžený park zámku a pořídit kouzelné fotky, které nejspíš spatříte opět na fb nebo tumblru až se uráčím...
Teď momentálně sleduju Top Gear speciály. Už máme za sebou tři díly a pořád se tu s bráchou smějeme...

Takhle vypadá zahrada po vydatném nočním sněžení...
A náš rozmazlený psík přece nebude mít packy od sněhu, když může počkat, až jí chodník odházím...


3 comments:

  1. Jéé, psík má srandovní vestičku :D
    Já jsem stihla už letos i sáňokvat a dokonce si na těch sáňkách i rozbít hubu :D achjo ..

    ReplyDelete
  2. Nejsem milovník zimy,ale ty to zimní fotky se mi líbej :-))

    ReplyDelete
  3. Nemám si začít přát, aby jsi zase odjela do Anglie? :D to jsi přidávala skoro každý den :D

    ReplyDelete