Tuesday, January 10, 2012

I kill people, in my mind...

Dávám si život do pořádku. Again. Je to těžký, ale co v životě není. Snažím se vnímat jen ty pozitivní věci a z těch negativních si brát příklad do budoucna...
Včerejší večer byl takový, řekněme, očišťovací..prozření?? Jak už jsem jednou řekla: "I hate the silence that stands between us now." Ale nemám zapotřebí vnucovat se někomu, kdo o to zjevně nestojí. I never did and I never will. Jen jsem vše chtěla uvést na pravou míru...
Běhám, cvičím, konečně se mi podařilo sepsat CV, dokoukala jsem čtvrtou řadu GG, konečně jsem se dostala ke čtení několik let starých knížek na které nebyl do této doby čas, tvořím, vařím, úžívám si dny s ovcí, přemýšlím co dál a tak podobně...tak jako už asi tři roky zpět, jsem si opět na začátku roku vyložila karty a vypadá to na celkem pozitivní rok, tak jsem zvědavá, jak si to zase stihnu všechno pohnojit...
Jestli na to zítra nezapomenu, tak budu rozesílat CV a pokukovat po nějakých bytečcích v Praze...

1 comment: