Sunday, January 01, 2012

let´s not fu*k it up again...

Nebudu dělat suma sumárum loňského roku. V některých ohledech určitě dopadlo lépe než v roce předchozím, v některých ne. Udělala jsem pár dobrých i pár těch špatných rozhodnutí, ale kdo ne?? Hlavní je, že jsem neztratila milovanou osobu, i když na druhou stranu, jak se to vezme. Ale máme šanci opět začít znovu s čistým štítem...
Čtvrtek a pátek jsem strávila s Nell ve Zlíně. Konečně po třech letech co se známe, jsem se viděly. Bylo to fajn a už se těším až přijedeš ty tady!! Foťák jsem s sebou měla, baterku nabitou taky, ale to bych nebyla já, abych ho nezapomněla v tašce...takže fotky bohužel žádný. Tak snad příště, což bude doufám co nejdříve!
Silvestra jsem nakonec nestrávila na oslavě s přáteli jak jsem původně měla v plánu, protože jsem do nového roku nechtěla vstoupit po čtyřech jak by se určitě stalo, kdybych tam jela a tak jsem se rozhodla zůstat s bráchou sama doma, chtěli jsme si udělat pohodu, ale to by to nesměl jeden debil opět všechno zkazit. 'Oh God, I hate it here!!!' Pustili jsme si film a kolem jedenácté jsem začínala pomalu usínat. O půlnoci jsme zkoukli z okna ohňostroj. Dala jsem si předsevzetí. Není to žádné chození do fitka nebo shodit x kilogramů, i když to by mi taky prospělo, ale na to nepotřebuju předsevzetí, ale pevnou vůli. Mám v plánu každý rok, vycestovat na nějaké místo, které jsem nikdy předtím nenavštívila. Takže, která země to bude tento rok??
Jsem v rozkládajícím se stavu...Jak to tak vypadá R měl nakonec ještě asi pravdu. Tímto rokem se asi prochlastám. Nevydržím to tady, v tomhle domě ani v tomhle městě...
Snažila jsem se konverzovat, ale nejde to, jen jak dlouho mi trvalo odhodlat se k tomu...Proč to nikdy nemůže být jako předtím?? A ta nejhorší věc?? 'I already miss him!!'

2 comments:

  1. Bylo to s Tebou super i když jsi viděla Zlín jen za tmy díky pitomému sněhu a poté i mé oslavě :/
    No my jsme taky nakonec strávili Silvestra v poklidu doma, teda u Tety ale jako doma :)

    ReplyDelete
  2. Do Prahy? O_o Ty už se budeš stěhovat??
    No, do Prahy mi jede aspoň přímák, tam bych se vydala raději i když ji nesnáším :D

    ReplyDelete