Saturday, June 25, 2011

rebirth

Poslední dva dny, byly absolutně senzační a mou dobrou náladu mi kazí akorát to, že se opět blíží odjezd to Francie, nechci vědět kdy tam pojedem, protože by mě to zbytečně deptalo ještě víc a ani jsem nechtěla vědět jak dlouho tam budem, ale bohužel jsem včera ráno vyslechla konverzaci na tohle téma a dozvěděla jsem se, že tentokrát to budou celé DVA týdny. *OMG kill me* V pondělí jsme se se školou stěhovali zpět do Greenwiche *konečně to mám kousek a nemusím platit za bus* o polední přestávce jsme se všichni sešli a mělí jsme šampaňské na přípitek *miluju tuhle školu* a pak jsme měli poslední hodinu s Jamesem :( V úterý jsme psali velký závěrečný test z učebnice *konečně* abych pravdu řekla, opakování jsem dělala jen hodinu večer v pondělí a taky se to trochu projevilo, když mi Jude říkal, že i on si myslel, že můj test bude lepší, ale nedopadla jsem tak špatně, nakonec mi dal S (Strong) ze všeho, takže jsem absolutně spokojená a postupuju do B2. Jediné co mi je líto, že budeme mít jiného učitele, a opravdu doufám, že to nebude ta hrozná učitelka...No a to nejlepší z celého týdne?? To byl jednoznačně dnešek. Sice nás bylo ve třídě jen 6, normálně je nás tak kolem 10 i víc, ale myslím, že to bylo stejně nejlepší. První hodinu jsem se učili "Swearing" neboli "nadávání". Prý jsou někteří učitelé proti aby se tohle učilo, ale já si myslím, že pro některé je to lepší, když vám třeba začne někdo v autobusu nebo v metru nadávat, tak aby jste vůbec věděli co vám říká, teda mě tahle hodina teda moc nenaučila, já už povětšinou všechno znala, ale dozvěděla jsem se, co je asi nejsprostší slovo v angličtině. Taky dobré vědět :D No a na druhou hodinu jsme vyrazili do Trafalgar Tavern, což je úžasná hospůdka na břehu Temže, kde jsme seděli venku a úžasně si všichni pokecali. A myslím, že jsem dnes měla nejdražší skleničku vína jakou jsem kdy v životě měla. 2dcl červenýho mě přišli na £4.30. Za to bych u nás měla pomalu celou flašku, ale řekla jsem si že to nebudu přepočítávat na koruny, takže nic :D Pak jsme ještě vyrazili cestou zpět na Greenwich market, kde mi Jude doporučil Sushi, které už chci strašně dlouho zkusit, a prý je vážně dobré, takže zítra se na něj chystám.

Tohle mé nové "znovuzrození" je mé, tak trochu, nové já. Které se snaží zjistit co chce a nelpět na minulosti, užívat přítomnosti!! Taky už nedovolím, aby se se mnou každý hrál. Doteď jsem dělala, vše pro ostatní, myslím, že je načase to změnit a začít být trochu sobecká. Já se snažila, ale z druhé strany, mi přijde že žádná odezva a k čemu to všechno když máme před sebou pouze něco málo přes měsíc, z čehož já strávím ještě dva týdny ve Francii, tohle by stejně nikam nevedlo...

Vítej mé nové já...

2 comments:

  1. Tak jsi udělala něco, co chci já už nějakou dobu udělat, ale pořád nemám chuť opustit svůj blog.. Teda mám strašnou chut, ale nechce se mi zase všechny články tam dávat odznovu :-/ takže pořád se k tomu nějak nemám i když bych měla.. A strašně jsi mi udělala chuť to udělat :-D takže se do toho asi taky brzo pustím, když mám teď prázdniny..

    ReplyDelete
  2. Jaký je nejsprostější slovo? Já se k tomu pořád nemůžu dobrat, protože každej mi říká něco jiného :-D

    ReplyDelete